tiistai 25. tammikuuta 2011

Päivän soundit uudistusten tahdissa.

Blogin ulkoasu on muuntautunut versioon 1.11.
Olen pitänyt vapaapäivän. 
Olen ikävöinyt.
Olen kuunnellut musiikkia.
Olen haaveillut taiteesta.
Olen lukenut tuhottaman paljon erilaisia elämän ja tyylien blogeja. Olen hurahtanut.
Shoppailin naurettavan edulliset kesänodotus kengät. Niin NAM mustaa, rockrock, terassit täältä tullaan. 
(Nelly.comista)
Päivän soundit ovat:
- Leena Ihmemaassa_Huimaat mua
-Paolo Nutini_Jenny don't be hasty
-Midlake_Roscoe
-Belle & Sebastian_I want the world to stop
-Deftones_Sextape
-I Blame Coco f. Robyn_Caesar


Haen inspiraatiota. Vapaa päivän ihanuus löytyy rauhoittumisesta, musiikista, maailman ihmettelystä. Kyseenalaistan maailmaani. Viihdyn ympäristössä jossa olen. En vain viihdy itsessäni. Tämän pohdinnan saattelemana teevesi kiehumaan ja suihkuun.


"Oon kyntänyt takkini, muuttunut kummaksi. Vierasta käytöstä mullekin jo on. Pitäskö pyytää lääkäriä tutkimaan päätä tätä, vaihtamaan kutiavan sydämen toiseen..." 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti